[Talk-dk] Slesvig ??

Uffe Kousgaard uffe.kousgaard at routeware.dk
Lør Jan 26 10:45:57 UTC 2019

Martin har nok refereret til hertugdømmet "Slesvig" og ikke byen af
samme navn:
https://da.wikipedia.org/wiki/Hertugdømmet_Slesvig

Men at det skulle være upopulært, havd tyskerne gør kan jeg heller ikke se.

Vi skriver jo også rask væk Malmø, Holsten, Hamborg, Flensborg m.m.
altså danske stavemåder for udenlandske steder.

hilsen
Uffe