[Talk-hr] Razmjena podataka?

Viktor Bresan vb_newsletters at yahoo.com
Uto Lis 20 15:03:01 BST 2009

Matija Nalis <mnalis-openstreetmaplist at ...> writes:

> Nama osobno sigurno ne bi, pitanje je da li bi smetalo zakonu o autorskom
> pravu i srodnim pravima (NN 167/2003). ...

Hvala obojici na odgovorima.

Sudeći po svemu navedenome, podaci iz moje baze baš se i ne kvalificiraju za
OSM. Čak i da dozvolim korisnicima da uređuju podatke, ne mogu te podatke slati
OSM-u jer je moguće da su sami korisnici pokupili informaciju sa nekog od
web-siteova.

Mislim da je jedina opcija prihvatljiva OSM-u da prosljeđujem isključivo podatke
koje je unio pojedinac o lokaciji vlastitog biznisa?

Viktor.