[Talk-hr] Po?tanski brojevi

Matija Nalis mnalis-openstreetmaplist at voyager.hr
Sri Kol 20 11:00:13 UTC 2014

On Fri, Feb 14, 2014 at 05:52:21PM +0100, hbogner wrote:

> Valent se nešto javljao u drugoj temi pa vidi jel išta radio oko toga.
>
> Možemo izvući one što su trenutno unesene, provjeriti njihove
> podatek i njih ručno popraviti a ostale provjeriti pa onda import
> napraviti.
>
> Što se tiče toga možemo napraviti jedan posebi account koji bi bio
> samo za importe, jer imamo i ostale podatke koje još nitko nije
> obradio, banke i bankomate.

Evo, Imamo dozvolu i za koristenje i lokacija i adresa, telefona, fakseva i ostalog
iz baze podataka Hrvatske Poste.

Tko ce se uhvatiti pisanja parsera i deduplicatora?

----- Forwarded message from Info <info at posta.hr> -----
Date: Tue, 19 Aug 2014 14:38:15 +0200
From: Info <info at posta.hr>
To: mnalis-posta at voyager.hr
Subject: Pitanje u vezi koristenja geolokacijskih podataka ?

Poštovani,

obavještavamo Vas da slobodno možete koristiti bazu podataka o lokacijama postanskih ureda i njihovim detaljima (adresa te broj
telefona/faxa).

S poštovanjem,

Bernarda Mačar
Sektor za korisnike

Hrvatska pošta d.d.
Jurišićeva 13
10000 Zagreb
telefon: 072 303 304
telefaks: +385 1 6626 889
E-mail: info at posta.hr
Website: www.posta.hr

PRAVNE NAPOMENE:
Sadrzaj ove poruke i eventualno prilozenih datoteka je povjerljiv i namijenjen iskljucivo osobama
ili subjektima na koje je poruka naslovljena. Bilo kakvo kopiranje, distribuiranje, modificiranje
ili prenošenje bilo kojeg dijela ove poruke, izrijekom je zabranjeno. Ukoliko primatelj ove poruke
nije namjeravani i/ili ovlašteni primatelj, molimo obavijestiti pošiljatelja, a poruku i sve njene
priloge odmah, bez citanja, trajno ukloniti iz racunalnog sustava. Iako smo poduzeli sve razumne
korake osigurati slanje ove poruke bez virusa, primitak istih ne mozemo iskljuciti. Hrvatska pošta
d.d. iskljucuje svoju odgovornost za eventualnu štetu nastalu primitkom i/ili korištenjem ove
poruke kao i priloga sadrzanih u poruci. Sadrzaj, stavovi i mišljenja izneseni u poruci su od osobe
pošiljatelja i ne predstavljaju nuzno stavove Hrvatske pošte d.d.

DISCLAIMER:
The contents of this email as well as any file attached to it are confidential and intended solely
for individuals or entities which they are addressed to. Any copying, distribution, modification or
disclosure of any part of information contained herein is prohibited. If the recipient of this
message is not intended and/or authorized recipient, please notify the sender and permanently
remove the message and all attached files from your system without reading. Although we have taken
reasonable step to ensure that this email and attachments are free from any virus, the receipt of
such we can not exclude. Croatian post inc. accepts no liability for any potential damage caused by
the receipt and/or usage of this message and files attached to it. The thoughts and opinions
expressed in this message are the sender's alone and do not necessarily represent the opinion of
Croatian post inc.