[Talk-hr] Po?tanski brojevi

Janko Mihelić janjko at gmail.com
Sri Kol 20 14:15:50 UTC 2014

Ja sam imao ideju za takav sustav koji bi se vrtio na Google docs
spreadsheetu. Podaci se stave u spreadsheet, i onda javascript dohvati
relevantne podatke iz overpass-turbo-a, usporedi sa tablicom i pocrveni
nedostajuće, pozeleni one koji postoje, poplavi one koji postoje ali imaju
krive podatke i tako to.

To bi bilo zgodno jer bi taj isti sustav mogao iskoristiti za bilo kakav
set podataka koji bi trebalo usporediti sa OSM-om. Ta tablica bi također
mogla biti otvorena za javnost, i dohvaćanje podataka bi se moglo napraviti
periodično i manualno. Problem je u tome što ne znam kolko će mi trebati da
to sredim.. Budem javljao napredak.

Dana 20. kolovoza 2014. u 13:00 Matija Nalis <