[Talk-hr] Sluzbena imena ulica u ZG

SilverSpace mirozagreb at ubuntu-hr.org
Pet Sij 30 11:27:08 UTC 2015

Da to sa ulicama u zagrebu su skroz na skroz zajebali do nedavno moja ulica
je bila Ulica Mate Lovraka sad su promjenili u Lovrakova Ulica što smatram
da je totalno krivo tko god da to radi. Lovrakova Ulica ne govori ništa i
kad zovem taxi njima je još uvijek nepoznata  Lovrakova Ulica toj komisiji
štošta bi imao reći ...

Dana 30. siječnja 2015. u 11:27 Darko Boto <darko.boto at gmail.com> je
napisao/la:

> Bila je rasprava na tu temu... problem ostaje kao i prije a to je da imaš
> zapravo tri službena naziva u zagrebačkom katastru (puni naziv, skraćeni i
> zaboravio sam koji još).. ako se nešto nije promijenilo.
> https://lists.openstreetmap.org/pipermail/talk-hr/2011-July/001300.html

> bolju

> --
> Darko Boto
> Phone: +385 1 6676 918
> mob:   +385 91 1365 614
> e-mail: darko.boto at gmail.com

Svega što vrijedi Bog je stvorio malo, kako zlata tako i Hrvata.