[Talk-hr] OSM meetup 2019-05-21

hbogner hbogner+news at gmail.com
Čet Svibanj 30 08:03:14 UTC 2019

On 27. 05. 2019. 11:37, hbogner wrote:
> Nastavak
>
> ## hbogner
> - za TMS čekam da prođe sljedeći pull request:
> https://github.com/osmlab/editor-layer-index/pull/663 - dodajem jedan po
> jedan sloj na tu listu, za sad sve što je objavljeno na tms serveru
> - objaviti na osm-hr.org ostale novosti
>
> ## task manager
> - ima interesa za taskove
> - ja mogu dignuti virtualku
> - dodobas(i/ili Janko) testirati instalaciju pa produkciju na virtualku
>
> ## sindikat biciklista
> [...]

Idući meetup može biti specifično vezan za suradnju sa sindikatom
biciklista, čak možemo i u njihovim prostorima:

"
Imamo prostor: Ribnjak 3.
Iduci tjedan nam ne odgovara, ali onaj kasnije da (10.-12. 6.).
Za stare snimke ne znam jos gdje su i imamo li ih skupa s gpx tragom.
"

Google doc uz njihovo dopuštenje prebačen na
https://pads.ccc.de/osm-hr-sindikat-biciklista