[Talk-lv] RĪĢIS imports un argumenti "par"

Aleksejs Mjaliks lists at keeper.lv
Mon Aug 17 21:12:19 BST 2009

On 2009.08.17, at 17:47, Rich wrote:

> vienkaarshoshanaa es piedaavaatu vispaar izmest kaut kaadu atsauci
> uz publisko domeenu... jo latvijaa ta taada nav :)
> tur skaidrojumam jaabuut apmeeram "gala rezultaatu - vispasaules
> karti - iespeejams lietot bez ierobezhojumiem, iznjemot atsauci uz
> OSM. rigis dati tiktu importeeti, kaa avotu noraadot rdslapd" (vai
> kaanujamotur ;> ).
>
> apmeeram gandriiz vai viss. pirmie sanjeemeeji nebuus juristi un
> meerkjis tachu nav vinjus nobaidiit :)

Sākotnēji jau pats gribēju iekļaut visas juridiskās nianses pirmājā
vēstulē, lai uzreiz saprotam, vai būs sadarbība vai nē.

Tagad palasot pārdomas šeit listē, sāku piekrist, ka vajag noreklamēt
OSM ideju, cerībā, ka kāds no domes par arī par to iedegsies. Bet kad
jau tiksim līdz juridisko jautājumu risināšanai, tad arī izstāstīsim
ka lūk ir tādi un tādi nosacījumi pret datu avotiem. Ja interese šiem
būs, gan jau paši labi atrisinās juridiskos jautājumus.

A.