[Talk-lv] GISNET vs LandSat vs CLC

uldics at gmail.com uldics at gmail.com
Mon Jun 28 19:56:23 BST 2010

On Mon, 28 Jun 2010 09:42:36 +0300, Rich <richlv at nakts.net> wrote:

> precizeeshanai - domaats european environment agency clc2006 datasets ?
> ja taa, tad neredzu sheit nekaadu iemeslu satraukumam. mezhu robezhas
> vispaar preciizi noteikti ir ljoti gruuti, un taas tomeer mainaas
> pitiekami strauji. arii shaadas precizitaates mezhi imho ir importeejami
> - ja peec tam kaads vieteejais var precizeet, ljoti labi.
>
> jautaajums driizaak vareetu buut par citiem datiem un to precizitaati -
> bet imho taadas lietas kaa waterbodies mums arii nedaudz nepreciizi
> saakumaa ljoti nodereetu...

Arī piekrītu, ka vajag mums sākumam kaut vai aptuvenus datus ielikt. Kad
vietējie,
vai tūristi OSMotāji saosmos tos precīzus, tad būs super. Man, kad tos
pašus mežu
un lauku celiņus mapoju, lieti noder kaut vai no satelītu bildēm rupji
ievilktas taisnas
ceļu līnijas. Tādas esmu savilcis Bauskas rajona dienvidu daļā. Kad būs
laiks, un iedvesma
taisos arī izbraukt un precīzi iezīmēt.
uldics