[Talk-lv] Latvijas ostas - AIS

Viesturs Zariņš viesturz at gmail.com
Wed Jun 30 14:41:35 BST 2010

Sveicināts pulkā!

Nu rinņķī kopā ar tevi skraidīt laikam neskraidīšu.
Bet varētu savākties kādu vakaru, teiksim, LU Linux centrā un sazīmēt
atbilstošo vietu.

Ar projekta importēšanu ir viltīgi. Vispirms tev vajag atļauju (vēlams
rakstisku) no projekta īpašnieka projekta izmantošanai OpenStreetMap.
Ideālā gadījumā izplatīšanai publiskajā domēnā.
Ja tas ir, tad vai nu skenējam iekšā papīru un piesaistam pie
koordinātām un tad pārzīmējam. Vai labāk, dabonam projekta digitālu
versiju un tad importējam.

Viesturs