[Talk-lv] living_street pagalmos

Rihards richlv at nakts.net
Mon Mar 14 15:28:34 UTC 2016

On 2016.03.14. 13:28, Vitaly Bolshakov wrote:
> [...]
> "highway=service" var pielikt "living_street=yes".
>
> Gadījumā, ja ielai ir nosaukums, un tai ir augstākā nozīmē, tad tā jau
> ir "residential" vai "living_street" (ja ir dzīvojamas zonas zīme).
>

> Problēmas ir dažos padomju dzīvojamos masīvos. Tur nevar saprast, kur ir
> tā iela, bet kur ir piebraucamais ceļš, jo tie ir vienādi gan pēc
> izskatā, gan pēc nozīmes. Piemēram:
>
> http://www.openstreetmap.org/#map=16/56.9540/24.2041
>
> Džohara Dudajeva gatve vai Marsa gatve - tur to ielu var izdalīt ļoti
> nosacīti, un tā būtiski neatšķiras no citam blakus pagalmu ceļiem.

jā, šis ir līdzīgi gadījumiem, ko lauris minēja.
bet tomēr reāli iela ir tur, kur pašvaldība to ir noteikusi, pārējie
visi sanāk "ceļi teritorijā".
šur tur gan būs grūti saprast, kur īsti ir iela - varbūt
survey/mapillary/pašvaldības info var līdzēt. ja nē, nekas, vienmēr un
visur būs pa kādai nelielai neskaidrībai. ja nu galīgi nevaram saprast,
liekam visus par living_street :)

--
  Rihards