[OSM-talk-nl] ZDnet: "Zelf kaarten aanpassen met nieuwe TomTom"

Martijn van Exel mvexel at gmail.com
Wed Jun 6 05:50:35 BST 2007

Op 5-jun-2007, om 22:12 heeft Bas de Lange het volgende geschreven:

> [...]
> Het is mij niet duidelijk hoe je aan TeleAtlas komt? Dit gaat over
> TomTom.

Tomtom maakt gebruik van de database van TeleAtlas. Zij 'bezitten'
zelf geen geodata. Het zou dus onderdeel kunnen zijn van hun deal met
TeleAtlas, maar de werkwijze en QA van TA kennende, zullen ze geen
informatie van 'leken' aan hun database toevoegen. Ik denk dus dat de
community-toegevoegde waarde eigendom van Tomtom blijft.