[OSM-talk-nl] mapping

Rob Aerts rob at coolbegin.com
Mon Jun 11 19:47:47 BST 2007

bij het mappen komen nogal wat vragen naar boven

- hoe map je rotondes ? ik doe nu 4 nodes (ruitvorm), weg ervan maken, en
dan junction=roundabout.. maar dat wordt niet goed gerenderd.
- ik heb een paar bushaltes aangegeven, worden deze al gerenderd ? (zie er
niks van)
- bij een in/uit voegstrook op een
autosnelweg, plaats je dan een extra lijn/strook naast de lijn van de
autosnelweg
 ?

ps Myckel, ik ben vandaag van de autoweg Valkenburg
via Margraten naar Maastricht gereden, dus er komt weer een grote weg
bij in Zuid Limburg  (was
wel slechte GPS ontvangst met al die bomen op de Kauberg)