[OSM-talk-nl] Eerste concept logo, graag feedback

Wassink, mw. ing. A. AWassink at cvz.nl
Thu Jun 14 11:27:48 BST 2007

Hoi Milo,

(Heb Zoran's email gelezen dat logo's bij de andere mailing-list bediscussieerd moeten worden, maar reageer toch even.)
Ik vind de middelste het beste en mooiste: strak, eenvoudig en gemakkelijk herkenbaar.
Maar wat ik mis is de weergave van het doel, namelijk een kaart maken. In dit logo wordt alleen de gevolgde methode om tot een kaart te komen afgebeeld.
Openstreetmap-website met Vergrootglas en Kaart is wat dat betreft duidelijker: je ziet in een klap dat hier een kaart gemaakt wordt.

Kan het gecombineerd worden?

Groeten,
Annemieke

  _____