[OSM-talk-nl] voorstellen

Floris Looijesteijn osm at floris.nu
Tue Jun 19 09:23:28 UTC 2007

wat op de sd-kaart wordt opgeslagen is alle NMEA data in text
formaat. dit kun je met gpsbabel omzetten naar gpx.
dus ook met tracklog.

het zou kunnen dat je op de amaryllo de 'logswitch' (zoiets) aan
moet zetten om hem naar de sd kaart te laten schrijven maar als
je zowiezo al een bestand hebt staat dat waarschijnlijk al goed.

groet,
floris