[OSM-talk-nl] Kan er iemand effe checke?

Klaas van Gend klaas.van.gend at mvista.com
Thu Jun 21 09:31:03 BST 2007

Hoi Chris,

Ah, Jij bent degene die daar aan bezig was.
Ik had al gezien dat iemand die hoek aan 't mappen was. Ga vooral door!

Ik zie wat kleine probleempjes met de "Vlokhovense weg", er zitten
dubbele segmenten in.
Verder denk ik dat de Samarialaan niet "volgens gebruik" gemapt is -
niet alle segmenten zijn aaneensluitend maar er zitten een aantal
vertakkingen in die samen gemapt zijn.
Voor zover ik weet, is het de bedoeling dat een way aaneensluitende
segmenten zijn.

Klaas

--
Met vriendelijke groet, Best regards,

Klaas van Gend

Field Application Engineer Europe
MontaVista Software

Phone: + 31 40 2801386
email: klaas.van.gend at mvista.com

Vision 2007, Embedded Linux Developers Conference
October 8-10, Santa Clara, California
http://www.mvista.com/vision