[OSM-talk-nl] Base Server URL

Stefan Koopmanschap stefan at dop.nu
Mon May 14 15:08:04 BST 2007

Nee, als je dit bij het downloaden krijgt, dan is het gebied wat je
wil downloaden te groot, geloof ik. Ik kan me herinneren dat ik een
dergelijke foutmelding ook een keer heb gehad. Probeer een kleiner
gebied te selecteren om te downloaden, en probeer het dan nog eens. Je
kan standaard maar een vrij klein gebied downloaden.

Stefan

Stefan Koopmanschap
Lead Software Developer
Dutch Open Projects