[OSM-talk-nl] Voetgangers

Floris Looijesteijn osm at floris.nu
Wed May 16 10:58:47 BST 2007

dat is lastig ante, want er is wel degelijk verschil tussen de kalverstraat
en de steegjes. in de kalverstraat kun je wel degelijk rijden (bijvoorbeeld
om winkels te bevoorraden) en de steegjes zijn alleen voor voetgangers
en fietsers.

in de mapnik layer is het volgens nu goed gerendered.

groet,
floris