[OSM-talk-nl] forum

Rob rob at coolbegin.com
Wed May 16 12:55:25 BST 2007

hoi

ik ben het archief van de maillinglist maar eens aan het doorspitten om een
beetje op de hoogte te zijn van het project/status

ik las iets over een forum, dat is natuurlijk de manier (naast de wiki) om
de informatie/vraag/antwoord laagdrempelig beschikbaar te maken voor (de
grote groep) mensen die geen ervaring hebben met mailling lists.

is dit de url van het forum waarover gesproken werd ?
http://osm.na1400.info/viewforum.php?id=12

heb me daar eens aangemeldt maar nooit een activatie mail ontvangen (zal wel
in spam filters hangen..)

verder heb ik nog een idee/vraagje

Is het niet (al) mogelijk om de werkzaamheden te kunnen splitsen, iemand die
meewerkt aan het project moet nu track loggen en mappen

misschien is dat voor veel gps gebruikers te moeilijk/te veel werk, en zou
je wel gebruik willen maken van veel mensen die tracks loggen. Deze zouden
hun track logs wel willen uploaden zodat weer anderen de mapping kunnen
doen. (zal wel veel te simpel gedacht zijn maar ik hoor graag jullie
reactie, ik weet dat je dan belangrijke straat informatie en notities mist)

Rob