[OSM-talk-nl] forum

Stefan de Konink skinkie at xs4all.nl
Wed May 16 12:59:55 BST 2007

On Wed, 16 May 2007, Rob wrote:

> misschien is dat voor veel gps gebruikers te moeilijk/te veel werk, en zou
> je wel gebruik willen maken van veel mensen die tracks loggen. Deze zouden
> hun track logs wel willen uploaden zodat weer anderen de mapping kunnen
> doen. (zal wel veel te simpel gedacht zijn maar ik hoor graag jullie
> reactie, ik weet dat je dan belangrijke straat informatie en notities mist)

Daar hebben we het al eens eerder over gehad. Als we een leuk map
programmaatje maken die het loggen en maken van notities makkelijk kan
maken moet dit wel mogelijk zijn.

Je kunt nu al je ruwe tracks uploaden. En andere mensen kunnen nu al van
segmenten ways maken. Of dit verder 'georganiseerd' moet worden is de
vraag.

Stefan