[OSM-talk-nl] Adresnummering

Martijn van Oosterhout kleptog at gmail.com
Tue May 22 09:18:13 UTC 2007

On 5/22/07, Milo van der Linden <mlinden at zeelandnet.nl> wrote:
> Ik weet uit ervaring met mapinfo dat huisnummers op de volgende manier
> ingegeven correct worden gebruikt voor interpolatie van de huisnummers
> langs een segment:
>
> fromleft
> toleft
> fromright
> toright
>
> op deze manier heb je van begin en eind nodes van een segment in relatie
> tot de tekenrichting de huisnummering aan beide zijden van een straat.

Ik vind het goed, er zijn alleen anderen die denken dat het niet
flexibel genoeg is. Heb je gehoord van "first-mover advantage"? Als je
aangeeft dat er een heel stad gedaan is zo, dan heb je een goed kans
dat iedereen je gewoon volgt...

Met vriendelijke groet,
--
Martijn van Oosterhout <kleptog at gmail.com> http://svana.org/kleptog/