[OSM-talk-nl] mashup met geonames?

Milo van der Linden mlinden at zeelandnet.nl
Sat May 26 20:05:12 UTC 2007

De gemeentelijke herindelingen sinds 1999 zijn hier gedocumenteerd:

http://www.sdu.nl/staatscourant/scdata/gemherind.htm

en vanaf 1985 in:

http://www.minbzk.nl/contents/pages/5222/beleidsnot_gem_herindeling_11-98.pdf

Zolang Nederland dus niet krimpt of rekt, komen we een heel eind! Ik heb
deze excersitie al eerder uitgevoerd omdat de gemeentekaart die mijn
vorige werkgever had aangekocht van 2003 stamde en we actuele
gemeentekaarten uitreikten aan onze klanten.