[OSM-talk-nl] Bulk upload naar OSM / adresnummering

Zoran Kovacevic zoran at kovacevic.nl
Mon May 28 22:14:07 BST 2007

Ziet er erg goed uit!

Geef even aan wanneer het wat jou betreft 'af' is, zodat we er wat
publiciteit aan kunnen geven. Zowel voor openstreetmap.nl als op
opengeodata.org lijkt het mij interessant ... eerste stad in NL die af is :D

Maak je er zelf een featured image van voor op OSM wiki home?
http://wiki.openstreetmap.org/index.php/Featured_images

Wat ga je eigenlijk doen als Assen af is? Breedte of diepte in?

Groet, Zoran