[OSM-talk-nl] Bulk upload naar OSM / adresnummering

ToffeHoff osm at toffehoff.nl
Tue May 29 08:53:09 UTC 2007

Richard van der Weerd <richard at ...> writes:

> Zoran schreef:
>
> Maak je er zelf een featured image van voor op OSM wiki
> home?http://wiki.openstreetmap.org/index.php/Featured_images
>
> Laat ik aan onze PR man (Toffehof)
> over. Kom op Henk. Aan't werk. :-D

Goed idee van de featured image. Ik zal het oppakken.

Voor wat betreft de overige publiciteit (natuurlijk zijn we daar ook in Assen
niet vies van) stel ik binnenkort even een mediaplannetje op.

Trouwens, de adressen van de landelijke en regionale media (regionaal moet je
dan zien vanuit het perspectief van Assen) heb ik reeds...

groet,
Henk H.