[OSM-talk-nl] trein stations

Rob Aerts rob at coolbegin.com
Tue Oct 2 20:08:46 BST 2007

er zit wel vaker zo'n "kronkel" in de data (bv parkeerplaatsen midden op de weg)
volgens mij richt AND zich meer op het navigeerbaar maken van data dan
op de juiste weergave van de situatie. is natuurlijk niet erg, maar
zou wel handig zijn als je weet waarop je moet letten.. daar wij een
andere insteek hebben (lijkt me)

Op 02-10-07 heeft Myckel Habets<myckel at sdf.lonestar.org> het volgende
geschreven: