[OSM-talk-nl] OSM product: straatnamenregister

joris meijerink meijerink at gmail.com
Fri Oct 12 17:01:05 BST 2007

Lijkt me ook niet.

Maar kunnen we zomaar een lijst overnemen uit het postcode boek of een
site oid., lijkt me dat dat ook kopiëren is, ook al schrijf je ze zelf
over. Dan ergens een digitale lijst "regelen" om daar dan de lon en
lat gegevens uit te halen is dan ook zo'n "net jammer" gevalletje.

Hier btw de bepaling voor de juiste lon en lat voor bij de postcode:
http://www.ru.nl/aspx/download.aspx?File=/contents/pages/16114/uitleg_6ppc.pdf
Ja dat kun je ook op vele manieren doen, dus dan moeten we daar een
standaard voor afspreken.

gr joris