[OSM-talk-nl] Financiën

Danny Maas dmace99 at gmail.com
Wed Oct 24 09:12:55 BST 2007

Hmm, Dus je denkt aan Virtual Machines? De ervaring leert dat dit in de
praktijk minder werkt, zeker als je ook nog wil ontwikkelen.
Een beetje lekkere server die flink wat aankan, loopt al snel in bedragen
met 5 cijfers of meer.
Voor dat bedrag kun je bij een hoster 100x een eigen dienst voor neerzetten,
die ook nog eens sneller opgezet is.

Ik ben nou eenmaal niet zo'n Fan van VM en ook niet van XS4All hosting
(vraag daar maar eens naar bij je systeembeheerders op de 4e). ;-)

groeten,

            Danny