[OSM-talk-nl] Eerste dag Mapping Party 2.0

Rob rob at coolbegin.com
Sun Oct 28 17:09:20 GMT 2007

we hebben het ook gehad over users die een bepaalde area monitoren..
als het goed is zijn ze daar in engeland mee bezig.  Ook zoiets als
jij aangeeft hebben we besproken, niet osm'ers moeten op een heel
makkelijke manier een "post-it"/note achter kunnen laten op de kaart,
zodat actieve osm'er het ter plekke kunnen nakijken.

ik weet niet hoever ze al zijn met het "change alert" systeem..   en
wie hiermee bezig is.