[OSM-talk-nl] Eerste dag Mapping Party 2.0

Myckel Habets myckel at sdf.lonestar.org
Sun Oct 28 18:38:47 GMT 2007

Betreffende dat "monitoren", ik wil proberen om een "mapping team" op
te zetten voor de regio Leiden. Hier is een eerste aanzet:

http://losc.nl/Leiden/osm_leiden.html

Hier staan een aantal kleine mapping-activiteiten (duur: 2 uur) om
mensen bij elkaar te brengen, met als uiteindelijk doel een team dat de
regio Leiden e.o. onderhoud en eventueel mensen in dezelfde regio helpt
met het gebruik van de kaartgegevens.

Ik weet niet precies hoe het vorm gaat krijgen, en ik wil dat nu ook
nog niet in m'n eentje bepalen. De pagina is mijn poging om de
kwaliteit van de Leidse regio te verbeteren op een duurzame manier.

Myckel