[OSM-talk-nl] Eerste dag Mapping Party 2.0

Daniel Paulus daan at dutch-identity.com
Sun Oct 28 19:31:02 UTC 2007

Myckel,

Toevallig werd ik vanmiddag op deze pagina gewezen.
Ik woon zelf ook in Leiden, toevallig voor Roomburg.. Ik heb meer bugs in
de code gevonden.
Ik zal deze allemaal gaan vermelden op de Wiki! ( pagina Leiden ).

O.a. de Rooseveldstraat klop niet meer, het 5 meiplein is bijna helemaal
verbouwd. Ook mis ik straten in de Stevenshof. Verschillende parken zijn
ook niet aangegeven en Leiden heeft ook geen sportvelden. Ik zal nog veder
gaan zoeken, maar zoals je ziet is er nog genoeg te mappen.

Zodra je een vaste datum hebt, hoor ik deze graag, ik werk namelijk om en
om in het weekend.

Met vriendelijke groet,

Daniel Paulus

On Sun, 28 Oct 2007 19:38:47 +0100, Myckel Habets <myckel at sdf.lonestar.org>
wrote:
> Betreffende dat "monitoren", ik wil proberen om een "mapping team" op
> te zetten voor de regio Leiden. Hier is een eerste aanzet:
>
> http://losc.nl/Leiden/osm_leiden.html
>
> Hier staan een aantal kleine mapping-activiteiten (duur: 2 uur) om
> mensen bij elkaar te brengen, met als uiteindelijk doel een team dat de
> regio Leiden e.o. onderhoud en eventueel mensen in dezelfde regio helpt
> met het gebruik van de kaartgegevens.
>
> Ik weet niet precies hoe het vorm gaat krijgen, en ik wil dat nu ook
> nog niet in m'n eentje bepalen. De pagina is mijn poging om de
> [...]
  Dutch identity | http://www.dutch-identity.com/
  Automatisering & Webdesign

*****DISCLAIMER*****
De informatie  in deze e-mail is vertrouwelijk en uitsluitend bestemd voor
de geadresseerde. Gebruik van deze informatie door anderen dan de
geadresseerde is niet toegestaan. Evenmin is het vermenigvuldigen,
openbaar maken, verspreiden en/of verstrekken van deze informatie aan
derden toegestaan. Dutch Identity staat niet in voor de onjuiste en
onvolledige overbrenging van de inhoud van verzonden e-mail, of
voortijdige ontvangst ervan. Aan de u toegezonden informatie kunnen op
geen enkele wijze rechten worden ontleend.
Indien u deze email niet voor u bestemd is verzoeken wij u op deze email te
antwoorden en deze te verwijderen.