[OSM-talk-nl] Eerste dag Mapping Party 2.0

Joost Overes joost_overes at hotmail.com
Sun Oct 28 21:48:20 GMT 2007

Hallo,

Ben druk bezig geweest in Oegstgeest. En zal ook de wijk Poelgeest
bijwerken. Al klopt deze al wel redelijk, een enkele straat die er nog niet
is of niet toegankelijk. En ook het stuk Lange Voort klopt bijna, er mist
nog een straatje.

Ook ben ik bezig met 'kenmerken' in te voeren, zoals: sportvelden, scholen,
brievenbussen etc. Ook heb ik nu in Oegstgeest bijna overal maxspeed
ingevoerd, om uit eindelijke een routeplanner te kunnen maken (Voor een vak
op de universiteit, met als database: MonetDB)

Groeten,
Joost