[OSM-talk-nl] Eerste dag Mapping Party 2.0

Martijn van Exel mvexel at gmail.com
Mon Oct 29 06:43:00 GMT 2007

Ha Leidenaren,

Ik zie dat de OSM-wiki over Leiden wat achterop loopt op de informatie
op de Losc-site.
Volgens mij is het een goed idee om alle OSM-activiteit te bundelen op
de OSM-wiki. Op die manier houd je iedereen die met OSM bezig is op de
hoogte. De Wiki is makkelijk door meerdere mensen bij te houden.

Interessant trouwens, een routeplanner op MonetDB! Enige kans dat we
dat uiteindelijk kunnen opschalen naar OSM-Nederland? Hoe zijn je
ervaringen met monetDB?

Martijn

Op 28 okt 2007, om 22:48 heeft Joost Overes het volgende geschreven: