[OSM-talk-nl] En wat nu?

Mark Huizer xaa+openstreetmap at dohd.org
Fri Sep 14 11:33:46 UTC 2007

>Hierin verschillen we dan van mening, ik ben van mening dat enkel het maken van
>een kaart en deze data beschikbaar maken het doel van het project is.

Ik heb het vermoeden dat je nu al regelmatig ziet dat voor allerlei
mogelijke toepassingen blijkt dat de gegevens die verzameld worden niet
toereikend zijn. Routeren kan niet met de huidige informatie, o.a. omdat
de structuur dat moeilijk maakt (koppelingen tussen segmenten in
meerdere wegen voor turnrestrictions, etc)
Ik denk dat je niet kan volstaan met 'applicatiewerk is geen osm
aangelegenheid' omdat je die applicaties nodig hebt om te weten wat je
in kaart wil brengen.

Mark