[OSM-talk-nl] map verfraaien

Rob rob at coolbegin.com
Mon Apr 7 10:15:05 BST 2008

als je dan toch bezig bent zou ik graag nog een extra tag zien voor type bos
de officiele stafkaarten[1] geven dit ook weer
- loofbos
- naaldbos
- gemengd bos

moet nog eens nagaan of we voor al deze typen een tagging hebben (denk het niet)
a) weide met sloten
b) boomgaard
c) heg, smalle houtrand
d) boomkwekerij