[OSM-talk-nl] OV-map

Skywave rjtehpwn at gmail.com
Thu Apr 10 13:25:49 UTC 2008

Misschien zit ik verkeerd te lezen, maar we hebben toch alle
treinsporen/lijnen/stations al in de AND data?. Het enige wat je toe
zou kunnen voegen is de sporen in de stations zelf en een meer
gedetailleerde sporenkaart rondom de stations.
Overigens zat ik gisteren naar de HSL-Zuid te kijken en we missen het
stukje Breda-Belgische grens

http://skywave0.googlepages.com/imagenl.png