[OSM-talk-nl] mapje.mobi

Gert Gremmen Administrator at ce-test.info
Thu Apr 10 21:20:35 BST 2008

Ik heb zojuist het domein mapje.mobi geregistreerd.
Het aardige van mapje is dat het vrijwel geheel met
de eerste toetsaanslagen getyped kan worden.
En mapje sluit natuurlijk leuk aan bij "map" op een klein scherm.
Ik wil hierop een OSM servertje plaatsen speciaal voor
mobiele toepassingen:

fiets.mapje.mobi
ov.mapje.mobi
tile.mapje.mobi

De mobi domeinen stellen wat aanvullende eisen
aan het webdesign.

http://pc.mtld.mobi/mobilenet/dotmobi_guides.html

Wie wil er helpen.....

Gert