[OSM-talk-nl] Amsterdam, huizenblokken intekenen

Martijn van Exel mvexel at gmail.com
Wed Apr 16 22:52:31 UTC 2008

Ik heb bij wijze van proef het bouwblok in het centrum van het
kaartbeeld hier [1] als multipolygon aangemaakt volgens het recept in
de link hieronder.
De tile is als 'dirty' aangemerkt dus morgen zou deze gerenderd moeten
zijn (op tile.nl sowieso).

[1] http://www.openstreetmap.org/?lat=52.350751&lon=4.885178&zoom=18&layers=B0FT
--
martijn van exel -+- mvexel at gmail.com -+- http://www.schaaltreinen.nl/

Op 17 apr 2008, om 00:00 heeft Martijn van Exel het volgende geschreven: