[OSM-talk-nl] Amsterdam, huizenblokken intekenen

Martijn van Exel mvexel at gmail.com
Fri Apr 18 15:07:17 BST 2008

Update:
Het bouwblok lijkt niet gerenderd te worden als donut (dus met gat).
Ik neem aan dat er iets niet goed gaat met de interpretatieslag van de
planet.xml naar postGIS.
Het kan ook een rendering issue zijn.
--
martijn van exel -+- mvexel at gmail.com -+- http://www.schaaltreinen.nl/

Op 17 apr 2008, om 00:52 heeft Martijn van Exel het volgende geschreven: