[OSM-talk-nl] Fietskaart : heen en weer, weer en heen

Gert Gremmen Administrator at ce-test.info
Fri Apr 18 13:47:33 BST 2008

Ja Steven, helemaal mee eens.
Maar die afspraak is er al wel voor
OV-routes, dus kan 1 op 1 naar fietsroutes.
zie de wiki.
Maar hoe gaan we dat zichtbaar maken.....
dat is het echte probleem.
of zijn de verschillen te verwaarlozen vanuit
het standpunt  van de fietser, en hebben
we genoeg aan een van beiden. Op lastige
kruispunten moet de fietser maar even nadenken.

Overlappende fietsroutes worden 'dubbel" geplot
en door de transparency op de huidige  is dat lelijk.
ook worden de traces soms dubbel zo breed.
Anders moeten we een button maken met
de keuze heen of terug...., en dan komen
we terecht in de keuze wat is heen en
wat is terug. Zie discussie over
huisnummers.

Mijn vraag was dan ook of je iets wil verzinnen....

Gert