[OSM-talk-nl] Milieuparken

Cartinus cartinus at xs4all.nl
Sat Apr 19 16:09:07 BST 2008

On Thursday 17 April 2008 18:10:20 Rob wrote:
> hoe taggen jullie een Milieupark ?
>
> beste wat ik kan vinden is amenity = recycling maar dit is alleen voor
> een node, area is echter meer van toepassing

Ik heb er nog nooit één getagged, maar dit is eigenlijk een generieker
probleem:

Hoe tag je een area als de Map Features / render rules slechts een node voor
iets kennen.

1) Gewoon taggen als een area, ook al wordt het niet gerenderd.
2) Als 1), maar tegelijk een discussie aanslingeren op de wiki/mailinglijst in
de hoop dat het wel gerenderd gaat worden.
3) Zowel een area als een node taggen.

Houdt er rekening mee dat als je voor 3) kiest, dat het dan wel zo netjes is
om in de gaten te houden of iemand anders ooit voor 2) zorgt en dan de
overbodig geworden nodes op te ruimen.

--
m.v.g.,
Cartinus