[OSM-talk-nl] Milieuparken

Eugene van der Pijll eugene at vanderpijll.nl
Sat Apr 19 16:37:42 BST 2008

Martijn van Exel schreef:
> Op 19 apr 2008, om 17:09 heeft Cartinus het volgende geschreven:

> In het geval van een 'Milieupark' - wat een vreselijk woord trouwens
> - lijkt me een node wel te voldoen. De feitelijke oppervlakte doet
> toch niet zoveel terzake. Als er een weg / pad overheen loopt dan kun
> je dat mappen.

Op zoomniveau 17 is zo'n park anders groter dan een node, dus als je een
kaart wil maken op die schaal lijkt me een area wel zo handig. Gewoon
dezelfde tags gebruiken als op een node, maar dan area=1; en dan een
mailtje aan een internationale lijst of ze die ook willen renderen, net
zoals bijv parkeerplaatsen.

Of misschien is een mailtje naar deze lijst voldoende; dat zou helemaal
handig zijn :-)

Eugene