[OSM-talk-nl] OpenMoko telefoon (FIC 1973/Freerunner) met groepskorting

Freek freek_osm at vanwal.nl
Sun Apr 27 12:58:36 BST 2008

On Sunday 27 April 2008, Jeroen Dekkers wrote:

> Ik weet niet hoe het precies met de freerunner zit, maar ik heb een
> GTA 01. Het is een leuk ding, maar je kan er helemaal niks mee. [...]

Mmm, dat klinkt niet zo positief, bedankt voor het delen van je ervaringen. Ik
heb al wel eens aan de N810 gedacht, maar had het idee dat ik geen "internet
tablet" nodig heb. Aan de andere kant: een telefoon ook niet :-p
Het belangrijkste vind ik een hanteerbaar, programmeerbaar apparaat met een
(redelijk) goede GPS en WiFi, de rest is extra. Hoe zit het met de kwaliteit
van de GPS in de N810, kan je er eventueel nog een externe antenne op
aansluiten? En is er genoeg grip (er zit zo te zien een bureau-standaard
geintegreerd) om zelf een fietsstuurklem omheen te klussen? (Ik neem aan dat
dat bij de freerunner moeilijk wordt.)

Ik zie dat er ook een camera in zit, is die goed genoeg voor
straatnaambordjes?

--
Freek