[OSM-talk-nl] OpenMoko telefoon (FIC 1973/Freerunner) metgroepskorting

Lambertus osm at na1400.info
Sun Apr 27 14:33:22 BST 2008

Ergens op de wiki van OpenMoko staat een verhaaltje (theoretisch
onderbouwd!) wat duidelijk maakt dat de snelheidsmeters niet bruikbaar zijn
voor navigatie doeleinden in tunnels e.d. waar geen GPS ontvangst is. De
drift en meetonnauwkeurigheid is te groot om zelfs over een kleine afstand
nog precies aan te kunnen geven waar de telefoon zich bevindt.