[OSM-talk-nl] Belangrijke wegen, primary of secondary

Gert Gremmen Administrator at ce-test.info
Wed Apr 30 13:27:11 BST 2008

De tagging van de huidige situatie is dus FOUT naar onze richtlijnen.
Iha vindt ik dat je zulke dingen aleeen moet wijzigen als je de situatie
Kent. Voor nieuwe wegen geldt voorlopig gewoon de wiki.
De note is voor afwijkingen van de wiki.

Ik beperk mij tot mijn eigen regio.

Als je een minder vage note weet, dan pas ik die graag aan.

Gert