[OSM-talk-nl] Belangrijke wegen, primary of secondary

Lambertus osm at na1400.info
Wed Apr 30 12:43:04 UTC 2008

Kunnen we een deel van die secondary/primary wegen al niet makkelijk
categoriseren door bijvoorbeeld officiele ringwegen als primary te taggen?
Ik ben namelijk enorm voor een kwantitatieve manier van het taggen van wegen
en tot nu toe was het op basis van de wiki regels redelijk eenduidig toe te
passen.