[OSM-talk-nl] OV layer op de NL server

Gert Gremmen Administrator at ce-test.info
Sun Mar 16 13:01:38 GMT 2008

Yep,
Ik heb al een paar buslijnjes
in delft in kaart gebracht.

In plaats van de haltes in JOSM
aan nodes te koppelen, zoals met trein en metro
en tram (welke fysiek aan de "map" vast zitten)
stel ik voor relatie-tags te maken die
de plaats van haltes aangeven.
Vervolgens kan analoog aan de fietskaarten
De route van de buslijnen , treinen, metros
Boten en veren trolleys worden ingegeven.

Wat is er al gedefinieerd en voorgesteld voor OV ???

Gert