[OSM-talk-nl] verification parties?

Milo van der Linden mlinden at zeelandnet.nl
Sat Mar 22 09:49:36 UTC 2008

Voor hen die nog echt opzoek zijn naar uitdagingen;

Ik heb een zakelijke relatie met een track&trace partij op Aruba, die
weer spullen gebruikt van het Amerikaanse bedrijf Assured tracking. Ik
heb geinspireerd door de 40Gb donatie bij hen ook de vraag uitgezet voor
geanonimiseerde GPX tracks.

Op Aruba is nog een hoop te doen,

Ik heb shapefiles die eigenlijk alleen een basis-structuur wegen net
bevatten en hopelijk binnenkort ook de tracks, zijn er mensen die
toevalig op vakantie gaan op Aruba en willen tracken? Of is er een
verwende multimiljonair die lid is van openstreetmap die even tijd heeft
om daar een maandje rond te rijden ;-)

Martijn Pannevis schreef:
> [...]
Ik ben ook druk bezig met verbeteren in Goes, ik zie veel fouten en ook
de mogelijkheid tot verfraaiing, ik doe dit puur op gevoel, met
merKaator. Dus mijn verbeteringen zijn weer voor verbetering vatbaar en
zo is de cirkel rond!