[OSM-talk-nl] verification parties?

Cartinus cartinus at xs4all.nl
Sat Mar 22 06:41:28 GMT 2008

On Friday 21 March 2008 22:04:18 Armijn Hemel wrote:
> ik heb gemerkt dat nu de AND data al een tijdje geleden is verwerkt in
> de OSM kaart het voor veel mensen niet echt interessant meer is om met
> de GPS "het veld" in te trekken om een kaart te maken. Onlangs sprak ik
> met iemand (ik noem geen namen ;-) ) en die zei dat de kaart nu toch af
> was. Niets is minder waar. In de buurt waar ik woon en werk (twee
> verschillende) zie ik redelijk wat fouten (ja, ik ga ze verbeteren,
> eerst even verhuizen).

Laat ze dan dit zien:
http://tile.openstreetmap.nl/?zoom=14&lat=52.08069&lon=5.09785&layers=B000000F
Vraag vervolgens wat het meest af is: Kanaleneiland-Zuid en de meubelboulevard
of Lombok en Oog in Al

> Ik weet niet of er iemand te porren is voor een verification party door
> de week, in Utrecht. M'n kantoor zit aan de Vleutenseweg (in de wijk
> Lombok), wat behoorlijk centraal is. We hebben een Internetverbinding
> (maar geen snelle), dus oploaden met JOSM is geen probleem.

Daar ben ik zeker in geïnteresseerd, als we een juiste tijd kunnen vinden en
het weer beter meewerkt dan de laatste drie weken.

--
m.v.g.,
Cartinus