[OSM-talk-nl] Fietskaart

Stefan de Konink skinkie at xs4all.nl
Tue Mar 25 12:32:07 GMT 2008

On Tue, 25 Mar 2008, Ante wrote:

> Er is geen enkel probleem om naar de provincie toe te stappen, naar wie dan
> ook.

Dat is er ook niet natuurlijk. Maar het scenario is veelal wel wij willen
wat van de provincie. Als het anders om zou werken met *wie* maakt de
provincie dan een afspraak?

> Op het moment lopen subsidies via Vrijschrift, dat was wel zo handig. Op
> termijn is een eigen rechtspersoon een goed idee. Als er sprake is van grote
> bedragen kan dat versneld worden natuurlijk.
>
> De suggestie dat de huidige constructie zaken belemmert lijkt mij niet juist.

Ik vraag me af hoe serieus we worden genomen als partij om mee *samen* te
werken waar het niet met gesloten beurzen gaat.

Stefan