[OSM-talk-nl] Fietskaart

Zoran Kovacevic zoran at kovacevic.nl
Tue Mar 25 12:30:06 UTC 2008

de discussie is (off-list?) geweest inzake de nlnet-subsidie.

voordelen van een juridische entiteit zijn duidelijk. er komt echter
meer bij kijken dan zitting te nemen in een bestuur. opstart en vooral
jaarlijkse kosten zijn lastig. en daar komt bij dat je er natuurlijk
ook (veel) tijd in zal moeten steken :)

fietsersbond voor de voeten lopen (wielen?) lijkt me niet zo handig.
laten we eerst maar 'ns proberen samen te werken. wie heeft er tijd
voor?