[OSM-talk-nl] validatie/verificiatie-projectjes

Stefan de Konink skinkie at xs4all.nl
Tue Mar 25 20:53:07 GMT 2008

> ik heb gister op basis van de code van tile.openstreetmap.nl en een
> postgisdatabase-je een paar pagina's in elkaar geflanst om 'gewone'
> gebruikers/bewoners de mogelijkheid te geven om 'foutjes' aan te melden.
> Ik stel voor: foutje.openstreetmap.nl ;-) (of moet dat positiever?).

Mijn pluim van 2008 gaat toch zeker naar jou toe Richard! Echt TOP!

Ik zou voor de mapnik interface selectie zoom nog wel een must vinden,
maar zoals het nu werkt is het echt een geweldige bijdrage die
waarschijnlijk gewoon wereldwijd gebruik moet gaan worden.

Als je boundaries zet op gebieden en daar mensen aan kunt koppelen heb je
heel veel problemen opgelost.

Stefan